Kantoorruimtes

Huur jouw kantoor in een bedrijvencentrum in Antwerpen-Berchem.

Op zoek naar een productieve werkomgeving? BluePoint heeft inspirerende kantoren te huur in Antwerpen! Wij zorgen voor alles op het gebied van faciliteiten en logistiek. Dankzij onze instapklare, all-in kantoren kan jij je focussen op je core business, zonder dat je deze taken zelf moet uitbesteden. Bovendien besparen die uitgebreide ondersteuning en toegang tot de faciliteiten op locatie je veel tijd en energie. Zo kan je je 100% richten op de groei van jouw eigen bedrijf.

Instapklaar kantoor te huur in Antwerpen

Bedrijvencentrum BluePoint Antwerpen verhuurt volledig ingerichte kantoorruimtes, ook wel ’turnkey offices’ genoemd. De kantoorruimtes hebben verschillende afmetingen, dus er zit ongetwijfeld een inspirerend kantoor voor jou bij! Welke diensten kan je verwachten?

  • Volledig uitgeruste kantoren met flexibele huurvoorwaarden
  • IT-diensten
  • Distributie per post
  • Gecentraliseerde receptie
  • Schoonmaakdiensten & onderhoud
  • Toegang tot de faciliteiten van het conferentiecentrum

Geïnteresseerd in een bezoek op locatie? Neem contact op met onze kantoorexperts.

  • “… professionele en zeer correcte samenwerking. Gezien de ongewone setting die nodig was voor dit evenement, een goede briefing, regelmatige updates, correcte budgetafspraken en vlotte communicatie … schitterend en geslaagd evenement! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Ilse Saerens
    Sponsoring & Evenementen Expert @ ING
  • “De European Society for the Study of Personality Disorders (ESSPD) hield haar 7e congres in het Bluepoint in Antwerpen. Met meer dan 700 deelnemers was het congres een succes, mede dankzij de uitstekende service van Bluepoint, dus hartelijke dank aan het team van het Bluepoint Antwerpen!! Iedereen was tevreden, het eten was heerlijk en we voelden ons hartelijk welkom in het Bluepoint. Ook de livestreaming was onberispelijk! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Ueli Kramer
  • “Wij kozen voor Bluepoint Antwerpen. Dat bleek de juiste keuze te zijn: niet alleen waren de ruimtes de juiste, ook het team van Bluepoint dat ons ontving was uit het goed hout gesneden. van bij de aanvang dachten zij met ons mee en alles verliep vlotjes. Er werd soepel omgesprongen met vragen of noden die tijdens de dag opdoken. Wij hadden 200 tevreden klanten in de zaal, mede dankzij Bluepoint. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Dirk Verlee
  • “We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Jorine Vermeer
  • “Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Astrid Schoenmaeckers
  • “Na een zeer geslaagd feest met 424 (!) genodigden, waaronder delegaties uit 12 landen, was iedereen het erover eens dat dit een toplocatie is, mét standing. De bereidwilligheid en de technische steun, voorafgaand aan het evenement, het vriendelijke personeel en de professionele afhandeling overtuigden ons. Ook de lunch, met 370 personen, werd zeer gesmaakt.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Guy van der Marlière
  • “De veelzijdigheid van de locatie, de prima ondersteuning van BluePoint uit en de cateringvoorzieningen zorgden ervoor dat wij onze derde editie van de Jobbeurs Antwerpen opnieuw als een succesvolle editie mogen beschouwen. De communicatie tussen onze organisatie en BluePoint verliep zeer vlot en stelde ons in staat een foutloos parcours af te leggen in de voorbereidingen rond de beurs.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Maike Van Geert
  • “Al het derde jaar op rij komen wij naar BluePoint voor ons jaarlijks klantevenement. De persoonlijke benadering en opvolging zijn hierbij zeker een pluspunt. Alles is heel vlot verlopen (kennismaking, zaalzetting, catering, 'speciale wensen', …). Geen enkel punt ter verbetering wat mij betreft! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Rayah Van Nieuwkerke
  • “Dit was onze eerste keer dat we ons evenement op een grotere locatie organiseerden, dus het was voor ons allemaal nieuw. Gelukkig hebben de medewerkers van BluePoint ons uitstekend ondersteund tijdens dit proces. Zowel via e-mail als persoonlijk contact werd alles nauwlettend opgevolgd, waardoor we de dag zelf goed konden voorbereiden en organiseren. De samenwerking met hen was echt prettig! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Celeste Deforche
  • “De locatie bood alle benodigde faciliteiten, innovatieve mogelijkheden voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte om ons uitgebreide programma met meer dan 100 sessies over 2,5 dag te hosten. Het team van BluePoint was professioneel, reageerde snel en werkte proactief mee. Het was echt een genoegen om met hen samen te werken en we vonden dat het evenement een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bood. We waarderen de extra inspanningen die ze leverden om ons evenement tot een succes te maken. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Danielle Daubaras
  • “Het is niet makkelijk om in Antwerpen een locatie te vinden met zoveel mogelijkheden en voldoende parkeerplaats. De catering is prima. De service is perfect: er wordt meegedacht en ze zijn erg flexibel. De zalen zijn licht en comfortabel. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Nicolle Raven
  • “Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Elly Dries

Kantoor huren bij BluePoint Antwerpen

Wat de werksituatie van jouw bedrijf ook is, wij hebben er een passende oplossing voor. Kom langs in ons businesscentrum en ontdek de voordelen van onze werkruimtes:

Exclusieve BluePoint diensten

BluePoint Antwerpen biedt een brede waaier aan diensten en faciliteiten die je van een hoogwaardige evenementenlocatie mag verwachten:

BluePoint Antwerpen en White Signature streven ernaar om je gezonde en duurzame cateringopties voor evenementen aan te bieden.

Eventcatering

Virtuele of hybride evenementen organiseren? Geen probleem voor BluePoint: technologie is een belangrijk onderdeel van onze DNA.

Streaming & videoconferentie

Profiteer van een beveiligde ondergrondse parkeergarage met meerdere oplaadpunten.

Ondergrondse parkeergarage

Ontdek prachtige buitenruimtes die perfect aansluiten bij jouw evenement!

Buitenruimtes

Samen bekijken we welk event je wilt organiseren en verkennen we de mogelijke thema’s. Onze faciliteiten en hightech technologieën staan voor je klaar.

Eventplanning

De onthaalmedewerkers geven alle informatie door aan de betrokken diensten en leggen jou en je gasten heel graag in de watten.

Welkomstbalie

Veiligheid staat centraal bij BluePoint en alle gebouwen beschikken over een toegangscontrolesysteem.

Toegangscontrole

Omdat het wifi-netwerk overal beschikbaar is in het gebouw, heb je overal toegang, zelfs in de vergaderzalen, het restaurant en de tuin/terras.

Connectiviteit

Geniet van professionele postdistributiediensten en printing services voor alle printopdrachten!

Postdistributie & Printshop

De AV-expertise en de hightech infrastructuur maken van BluePoint ook een ideale partner voor al je hybride of virtuele evenementen.

Audiovisuele apparatuur & ondersteuning

Bij BluePoint Antwerpen kan je exclusief vergaderen in één van de 24 inspirerende zalen met verschillende capaciteiten.

Meer info →

Vergaderzalen

Wij zorgen ervoor dat jouw evenement van het begin tot het einde vlekkeloos verloopt.

Technische ondersteuning

Download bijkomende informatie

Meer informatie nodig? Download onze brochures om alles te weten te komen over ons aanbod, de technische specificaties van onze zalen en nog veel meer.

Veelgestelde vragen

Heb je vragen voor ons? Hier vind je enkele veelgestelde vragen die je misschien nuttig vindt. Geen antwoord gevonden? Vul het contactformulier in en ons team belt jou binnen 48 uur terug.

  • Kan ik de kantoorruimtes bezoeken? +

    Je bent altijd welkom voor een bezoek in ons businesscentrum. Neem contact op via het online formulier en geef aan welke datum en tijdstip voor jou passen.

  • Hoe kan ik een offerte voor kantoorverhuur krijgen? +

    Stuur een mail naar marketing@bluepoint.be  voor een offerte op maat, op basis van je specifieke behoeften en de capaciteit die je zoekt.

  • Wat is inbegrepen in het huurcontract? +

    Bij BluePoint Antwerpen bieden wij voornamelijk all-in service contracten aan. Deze zijn inclusief diverse diensten zoals receptie, schoonmaak, postverdeling… alsook belastingen. Op die manier kom je niet voor verrassingen te staan wat betreft de totaalkost en heb je ook geen logistieke kopzorgen.

Ontdekken wat BluePoint je te bieden heeft?

Laten we snel kennis maken!