Een perfecte mix van live en virtuele sessies
Hybride evenementen combineren het beste van twee werelden: de energie van een live evenement en de reikwijdte van een online platform. BluePoint Antwerpen biedt geavanceerde faciliteiten en technische expertise om jouw hybride event professioneel en naadloos te organiseren. Combineer de kracht van live interactie met de voordelen van online toegankelijkheid en breid de impact van jouw evenement uit!
Hybride evenementen beginnen met een sterke fysieke basis. BluePoint Antwerpen heeft multifunctionele zalen met een capaciteit tot 600 personen, ideaal voor zowel kleine als grote evenementen. Onze ruimtes zijn flexibel ingericht voor het ontvangen van jouw live publiek als je online publiek. De centrale ligging in Berchem en uitgebreide parkeermogelijkheden maken het eenvoudig voor jouw gasten om fysiek aanwezig te zijn.
Technologie die iedereen verbindt
Bij hybride events is technologie de sleutel. BluePoint Antwerpen biedt een volledig uitgeruste technische infrastructuur, inclusief livestream- en videoconferentiefaciliteiten. Onze audiovisuele oplossingen zorgen ervoor dat zowel het live als het online publiek een hoogwaardige ervaring heeft. Onze technici begeleiden je van begin tot eind, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de technische aspecten.
“… professionele en zeer correcte samenwerking. Gezien de ongewone setting die nodig was voor dit evenement, een goede briefing, regelmatige updates, correcte budgetafspraken en vlotte communicatie … schitterend en geslaagd evenement! ”
Average rating: 4.8
Ilse Saerens
Sponsoring & Evenementen Expert @ ING
“De European Society for the Study of Personality Disorders (ESSPD) hield haar 7e congres in het Bluepoint in Antwerpen. Met meer dan 700 deelnemers was het congres een succes, mede dankzij de uitstekende service van Bluepoint, dus hartelijke dank aan het team van het Bluepoint Antwerpen!! Iedereen was tevreden, het eten was heerlijk en we voelden ons hartelijk welkom in het Bluepoint. Ook de livestreaming was onberispelijk!
”
Average rating: 4.8
Ueli Kramer
“Wij kozen voor Bluepoint Antwerpen. Dat bleek de juiste keuze te zijn: niet alleen waren de ruimtes de juiste, ook het team van Bluepoint dat ons ontving was uit het goed hout gesneden. van bij de aanvang dachten zij met ons mee en alles verliep vlotjes. Er werd soepel omgesprongen met vragen of noden die tijdens de dag opdoken. Wij hadden 200 tevreden klanten in de zaal, mede dankzij Bluepoint.
”
Average rating: 4.8
Dirk Verlee
“We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald.
”
Average rating: 4.8
Jorine Vermeer
“Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. ”
Average rating: 4.8
Astrid Schoenmaeckers
“Na een zeer geslaagd feest met 424 (!) genodigden, waaronder delegaties uit 12 landen, was iedereen het erover eens dat dit een toplocatie is, mét standing. De bereidwilligheid en de technische steun, voorafgaand aan het evenement, het vriendelijke personeel en de professionele afhandeling overtuigden ons. Ook de lunch, met 370 personen, werd zeer gesmaakt.”
Average rating: 4.8
Guy van der Marlière
“De veelzijdigheid van de locatie, de prima ondersteuning van BluePoint uit en de cateringvoorzieningen zorgden ervoor dat wij onze derde editie van de Jobbeurs Antwerpen opnieuw als een succesvolle editie mogen beschouwen. De communicatie tussen onze organisatie en BluePoint verliep zeer vlot en stelde ons in staat een foutloos parcours af te leggen in de voorbereidingen rond de beurs.”
Average rating: 4.8
Maike Van Geert
“Al het derde jaar op rij komen wij naar BluePoint voor ons jaarlijks klantevenement. De persoonlijke benadering en opvolging zijn hierbij zeker een pluspunt. Alles is heel vlot verlopen (kennismaking, zaalzetting, catering, 'speciale wensen', …). Geen enkel punt ter verbetering wat mij betreft!
”
Average rating: 4.8
Rayah Van Nieuwkerke
“Dit was onze eerste keer dat we ons evenement op een grotere locatie organiseerden, dus het was voor ons allemaal nieuw. Gelukkig hebben de medewerkers van BluePoint ons uitstekend ondersteund tijdens dit proces. Zowel via e-mail als persoonlijk contact werd alles nauwlettend opgevolgd, waardoor we de dag zelf goed konden voorbereiden en organiseren. De samenwerking met hen was echt prettig!
”
Average rating: 4.8
Celeste Deforche
“De locatie bood alle benodigde faciliteiten, innovatieve mogelijkheden voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte om ons uitgebreide programma met meer dan 100 sessies over 2,5 dag te hosten. Het team van BluePoint was professioneel, reageerde snel en werkte proactief mee.
Het was echt een genoegen om met hen samen te werken en we vonden dat het evenement een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bood. We waarderen de extra inspanningen die ze leverden om ons evenement tot een succes te maken. ”
Average rating: 4.8
Danielle Daubaras
“Het is niet makkelijk om in Antwerpen een locatie te vinden met zoveel mogelijkheden en voldoende parkeerplaats. De catering is prima. De service is perfect: er wordt meegedacht en ze zijn erg flexibel. De zalen zijn licht en comfortabel.
”
Average rating: 4.8
Nicolle Raven
“Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.”
Average rating: 4.8
Elly Dries
Complete ondersteuning voor een vlekkeloos evenement
Een hybride evenement vraagt om zorgvuldige planning en coördinatie. Ons ervaren team helpt je bij elke stap, van de opzet van de zaal, ontvangst van de gasten, catering en de virtuele omgeving. Of je nu netwerkmomenten wilt creëren op locatie of interactieve sessies online, wij zorgen ervoor dat beide doelgroepen een onvergetelijke ervaring hebben.
Download bijkomende informatie
Meer informatie nodig? Download onze brochures om alles te weten te komen over ons aanbod, de technische specificaties van onze zalen en nog veel meer.