Volledig ingerichte kantoren huren

Werk direct en efficiënt in een professionele en flexibele werkomgeving.

Wil je snel starten zonder je zorgen te maken over de inrichting en logistiek? BluePoint Antwerpen heeft volledig ingerichte kantoren die van alle gemakken zijn voorzien. Een korte termijnsproject of een langdurige oplossing? Wij zorgen ervoor dat je direct kunt beginnen in een werkruimte die alles heeft om productief te zijn.

Kantoren klaar voor gebruik

Bij BluePoint Antwerpen huur je volledig ingerichte kantoren die meteen klaar zijn voor gebruik. Elk kantoor is voorzien van comfortabele meubels, snelle internetverbinding, en moderne technologie. Dit betekent dat jij je kunt concentreren op je werk zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de inrichting of IT-infrastructuur. Of je nu met een klein team of solo werkt, alles is al geregeld.

Flexibel en modulair

Onze ingerichte kantoren zijn aangepast aan jouw specifieke noden. Of je nu een privéwerkruimte zoekt of een open kantoorindeling nodig hebt voor je team, we delen de ruimte in volgens jouw wensen. En als je groeit of tijdelijk ruimte nodig hebt, kun je je kantoor eenvoudig uitbreiden of verkleinen.

  • “… professionele en zeer correcte samenwerking. Gezien de ongewone setting die nodig was voor dit evenement, een goede briefing, regelmatige updates, correcte budgetafspraken en vlotte communicatie … schitterend en geslaagd evenement! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Ilse Saerens
    Sponsoring & Evenementen Expert @ ING
  • “De European Society for the Study of Personality Disorders (ESSPD) hield haar 7e congres in het Bluepoint in Antwerpen. Met meer dan 700 deelnemers was het congres een succes, mede dankzij de uitstekende service van Bluepoint, dus hartelijke dank aan het team van het Bluepoint Antwerpen!! Iedereen was tevreden, het eten was heerlijk en we voelden ons hartelijk welkom in het Bluepoint. Ook de livestreaming was onberispelijk! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Ueli Kramer
  • “Wij kozen voor Bluepoint Antwerpen. Dat bleek de juiste keuze te zijn: niet alleen waren de ruimtes de juiste, ook het team van Bluepoint dat ons ontving was uit het goed hout gesneden. van bij de aanvang dachten zij met ons mee en alles verliep vlotjes. Er werd soepel omgesprongen met vragen of noden die tijdens de dag opdoken. Wij hadden 200 tevreden klanten in de zaal, mede dankzij Bluepoint. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Dirk Verlee
  • “We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Jorine Vermeer
  • “Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Astrid Schoenmaeckers
  • “Na een zeer geslaagd feest met 424 (!) genodigden, waaronder delegaties uit 12 landen, was iedereen het erover eens dat dit een toplocatie is, mét standing. De bereidwilligheid en de technische steun, voorafgaand aan het evenement, het vriendelijke personeel en de professionele afhandeling overtuigden ons. Ook de lunch, met 370 personen, werd zeer gesmaakt.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Guy van der Marlière
  • “De veelzijdigheid van de locatie, de prima ondersteuning van BluePoint uit en de cateringvoorzieningen zorgden ervoor dat wij onze derde editie van de Jobbeurs Antwerpen opnieuw als een succesvolle editie mogen beschouwen. De communicatie tussen onze organisatie en BluePoint verliep zeer vlot en stelde ons in staat een foutloos parcours af te leggen in de voorbereidingen rond de beurs.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Maike Van Geert
  • “Al het derde jaar op rij komen wij naar BluePoint voor ons jaarlijks klantevenement. De persoonlijke benadering en opvolging zijn hierbij zeker een pluspunt. Alles is heel vlot verlopen (kennismaking, zaalzetting, catering, 'speciale wensen', …). Geen enkel punt ter verbetering wat mij betreft! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Rayah Van Nieuwkerke
  • “Dit was onze eerste keer dat we ons evenement op een grotere locatie organiseerden, dus het was voor ons allemaal nieuw. Gelukkig hebben de medewerkers van BluePoint ons uitstekend ondersteund tijdens dit proces. Zowel via e-mail als persoonlijk contact werd alles nauwlettend opgevolgd, waardoor we de dag zelf goed konden voorbereiden en organiseren. De samenwerking met hen was echt prettig! ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Celeste Deforche
  • “De locatie bood alle benodigde faciliteiten, innovatieve mogelijkheden voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte om ons uitgebreide programma met meer dan 100 sessies over 2,5 dag te hosten. Het team van BluePoint was professioneel, reageerde snel en werkte proactief mee. Het was echt een genoegen om met hen samen te werken en we vonden dat het evenement een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bood. We waarderen de extra inspanningen die ze leverden om ons evenement tot een succes te maken. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Danielle Daubaras
  • “Het is niet makkelijk om in Antwerpen een locatie te vinden met zoveel mogelijkheden en voldoende parkeerplaats. De catering is prima. De service is perfect: er wordt meegedacht en ze zijn erg flexibel. De zalen zijn licht en comfortabel. ”
    Google icon Average rating: 4.8
    Nicolle Raven
  • “Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.”
    Google icon Average rating: 4.8
    Elly Dries

Professionele ondersteuning en extra faciliteiten

Naast de kantoren zelf, heeft BluePoint Antwerpen een reeks extra diensten die het werkleven gemakkelijker maken. Je hebt toegang tot vergaderzalen, technische ondersteuning en een professioneel team dat klaarstaat om je te helpen met administratieve taken of andere behoeften. Daarnaast bieden we cateringopties, schoonmaakdiensten en andere extra’s die je werkdag comfortabeler maken.

Ontdekken wat BluePoint je te bieden heeft?

Laten we snel kennis maken!